Известие

Collapse
No announcement yet.

Мърда ми скоростния лост, като подам газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При мен не мърда.Затова си позволявам да изказвам мнения.А дали съм прав-това вече не знам.

    Comment


    • #17
      И моя мърда, само че го прави когато съм на 4-та на 1500 оборота и дам газ. По точно не си личи толкова да мърда колкото го усещам като съм си сложил ръката на него как отива още малко назад. Преди 5000 км ми сменяха съединителя и казаха че маховика е добре, така че малко вероятно да е от там. Колата е 156 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        Като цяло силовия агрегат(двигател&скоростна кутия) е на тампони.Движението на лоста при подаване/отнемане на газ е нормално,вече големината на хода е субективно ...един го вижда 2-3 см,друг 4-5 см...Лоста(респективно силовия агрегат) винаги ще се движи заради т.нар. "реактивен момент" който се получава при работа на машина,двигател... с въртящ се вал, ето това прочетох в един сайт.
        Last edited by Megadet; d.m.y г., 20:21.
        Alfa 166jtd,1999

        Comment


        • #19
          Гаранция,че не са тампони.
          Лостовите ни механизми и системи са на по 10-13 години.....явно затова си се мандахерцат...има си износвания и луфтове,получили се във времето......
          ..таки си мисля.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Съгласен съм с колегата, Megadet но защо се получава само при една скорост (4-та) а при останалите 4 го няма. Като аз не го гледам дали мърда, а си слагам ръката върху него и го усещам

            Comment


            • #21
              ....на 5-та,най-се усеща....
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                Явно тя е най-пострадала

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                  Като цяло силовия агрегат(двигател&скоростна кутия) е на тампони.Движението на лоста при подаване/отнемане на газ е нормално,вече големината на хода е субективно ...един го вижда 2-3 см,друг 4-5 см...Лоста(респективно силовия агрегат) винаги ще се движи заради т.нар. "реактивен момент" който се получава при работа на машина,двигател... с въртящ се вал, ето това прочетох в един сайт.
                  Аз си мисля, че този пост изчерпа темата...
                  156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                  Comment


                  • #24
                    Днес тествах моята на вс предавки...дизелче...няма грам помръдване...сиго нещо не е наред в моята машина
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #25
                      И моя не мърда, или е незабележимо. Всички тампони на мотора са сменени преди 10к км
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #26
                        На моита барака само на 6-та мърда , а относно дали трябва или не трябва да мърда , имаме два служебни вагина кадита , едното е на 45к , другото на почти 90к и на тях лоста не помръдва тъи че за мен си има нещо нередно щом мърда
                        Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
                        Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

                        Comment


                        • #27
                          Ся да се изясним за помръдване ли говорим или за трепване,защото има разлика. Моят лост трепва леко като подам или върна рязко газта-това е нормално,но ако мърда доста осезаемо,то има един или повече "уморени" тампони по двигателя или скоростната кутия
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #28
                            Колеги - като оставим настрана доколко е нормално да има някакво движение в лоста като се даде - отпусне газта, защо постоянно се свързват тампоните на двигателя със тва помръдване, и(или) със скоростния лост, след като жилата на скоростната кутия са фиксирани към нея неподвижно, и чисто теоретично дори и да ви падне двигателя с ск кут на полуоските, пак може и да не помръдне лоста......
                            Жилата са фискирани към планката на ск кут неподвижно, крайщата им са влезли на двете ябълки на (ако мога така да го нарека) "хоризонталния и вертикален ход" на двата избирача........
                            На снимката - през тази планка с двете дупки минават двете жила за скоростите, две скоби ги фиксират за тази планка - виждате после по назад двете ябълковидни места където жилата се захапват - така че движението да се предава само от ск лост до кутията........двигателя и неговите движения нямат общо......



                            Ако са ви кофти тампоните на двг-то, ще го усетите по друг начин, а не чрез скоростния лост...........
                            Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 00:45.
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                              При мен не мърда.Затова си позволявам да изказвам мнения.А дали съм прав-това вече не знам.
                              Не си прав
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Не знам как е точно при Алфа но имах същия проблем на Нисана . След дълго умуване се оказа ,че е скъсана пружинката която държи лоста да няма луфт .Поиграх си малко и стана .Така ,че тук е същото или пружинка или тампонче

                                Comment

                                Working...
                                X